Найбільші очікування покупців при оплаті онлайн

Онлайн платежі постійно збільшуються у глобальному масштабі. Люди бачать переваги у зручності платежів через інтернет, зберігаючи при цьому свій час та енергію. З іншого боку, вони не будуть використовувати онлайн оплати за відсутності впевненості. Також онлайн покупці мають специфічні очікування під час здійснення покупок через інтернет.

На щастя, способи оплати за товари та послуги останніми роками дуже розвинулися. Наприклад, електронні платіжні системи на кшталт Art Payments дозволяють зробити онлайн покупки безпечними, швидкими та безпроблемними. Додатково вони дозволяють відповідати високим стандартам та очікуванням клієнтів, наприклад таким як:

1. Інтуїтивний платіжний інтерфейс

Більшість клієнтів ухвалюють рішення про покупку набагато раніше відвідування сайту продавця. Тому вони хочуть, щоб процес покупки був максимально швидким. І це може статися тільки в тому випадку, якщо інтерфейс платіжного блоку інтуїтивно зрозумілий.

Також всі онлайн-покупці хочуть швидко проходити зі сторінки товару на сторінку оплати. Це означає, що вони не хочуть бачити рекламу та непотрібні повідомлення, що заважають процесу покупки. Більше того, вони хочуть переміщатися платіжною сторінкою за рахунок кількох натискань клавіш, вносячи при цьому мінімально необхідну інформацію.

2. Захищені методи оплати

Іншим очікуванням онлайн-покупців є максимальний рівень захисту при використанні сайту. Іншими словами, вони хочуть, щоб платіжна система мала мінімальний ризик втрати їхньої особистої інформації. Ніхто не хоче, щоб їхня особиста інформація потрапила до рук шахраїв.

Хороші новини полягають у тому, що більшість платіжних систем використовують ефективні протоколи захисту. Нові технології допомагають захищати інформацію клієнтів за допомогою шифрування. Понад те, навіть сайт продавця неспроможна бачити особисту інформацію клієнта.

3. Різні платіжні опції

При оплаті товарів онлайн більшість покупців хочуть мати кілька платіжних опцій. Наприклад, хтось хоче платити за допомогою банківських рахунків, кредитних та дебітних карток. Інші можуть віддавати перевагу використанню інших посередників в електронних платежах.

Онлайн-продавці повинні інтегрувати максимальну кількість платіжних опцій у свої сайти. Таким чином вони зможуть дати необхідні платіжні опції більшій кількості клієнтів та збільшити продажі. У довгостроковій перспективі ця стратегія дозволить збільшити лояльність до постійних клієнтів.

4. Низькі витрати на інтеграцію

Більшість покупців віддають перевагу онлайн покупки, так як вони можуть сплачувати менші податки. Також вони витрачають менше часу та енергії порівняно з покупками у локальних магазинах. Чим меншими є інтегровані витрати, тим вірогіднішим є повернення клієнта до продавця.

Сайти мають використовувати лише платіжні системи з низькими витратами. Таким чином вони зможуть зробити покупки вигіднішими для покупців. Більше того, це допоможе їм використовувати низькі та конкурентоспроможні ціни у конкурентному середовищі.

Насамкінець, покупці мають специфічні очікування при здійсненні оплат онлайн. По-перше, вони хочуть бути захищеними під час роботи з їхньою особистою інформацією. Ніхто не хоче ризикувати втратою банківських рахунків чи персональної інформації на користь хакерів чи шахраїв.

По-друге, онлайн покупці хочуть, щоб покупки в інтернеті були швидкими та простими. Вони хочуть використати мінімальну кількість часу для покупок онлайн. Також покупці хочуть, щоб продавці надавали їм різні способи здійснення платежів.