Найбільш популярні тренди в індустрії платежів

Найбільш популярні тренди

Пандемія COVID-19 створила історичну парадигму зміни життєвого стилю та способів ведення бізнесу у всьому світі. Однією з основних змін є те, що люди адаптувалися до електронних платежів онлайн як кращого способу оплат при покупках. Тепер бізнеси інвестують багато коштів у задоволення потреб клієнтів та покращення їх досвіду оплат.

Наприклад, такі електронні платіжні системи, як Art Payments, зробили значні кроки у впровадженні останніх новинок. Більше того, вони готові до впровадження найважливіших трендів у платежах у 2022 році і надалі. Найважливіші новинки представлені нижче!

Швидкі та безпечні покупки онлайн

Дні, коли бізнеси покладалися лише на свою фізичну присутність, давно зникли. Сьогодні навіть маленькі нові бізнеси мають свої онлайн магазини. Таким чином вони отримують можливість задовольняти потреби клієнтів навіть в умовах пандемії. З іншого боку, цього все одно замало для сучасного онлайн-продавця.

У 2022 році покупці хочуть отримувати значний досвід швидких платежів при покупках онлайн. Іншими словами, повільні та небезпечні платежі можуть відштовхнути їх від покупки. Таким чином, бізнеси мають інвестувати у найбільш швидкі та безпечні платіжні рішення. Інакше вони зіштовхнуться із ризиком втрати клієнтів унаслідок високої конкуренції.

Платежі з QR кодами

Цифрові платежі за своєю сутністю є більшими, ніж просто оплата кредитними або дебітними картками. У 2022 році люди хочуть диверсифікувати свої платежі під час використання опції онлайн покупок. І одним із найпопулярніших платіжних методів є використання QR кодів.

Лише у 2021 році кількість покупок з використанням QR кодів перевищила 2 мільярди. Ця цифра зростатиме в наступних роках, і все більша кількість магазинів та платіжних посередників будуть впроваджувати їх.

QR коди є швидкими, безпечними і дають клієнтам позитивний досвід. Понад те, їх легко використовувати як клієнтам, і магазинам. Більшість компаній додають коди до своїх маркетингових компаній, щоб поширювати ці коди у легкий спосіб.

Нарешті, QR коди надають бізнесам різноманітні маркетингові інструменти. Наприклад, вони можуть включити їх у програми знижок або тимчасові вигідні пропозиції. Таким чином, вони допомагають продавцям отримувати додаткове зростання бажань покупців придбати.

Оплата за посиланням та цифрові інвойси

Іншим значущим трендом у платіжній промисловості в 2022 році є можливість для клієнтів платити за посиланням. У цьому випадку бізнеси можуть генерувати захищені та унікальні посилання, які вони надсилають клієнтам для здійснення онлайн-платежів.

Ця стратегія дає бізнесу нові налаштування в залученні нових клієнтів. Наприклад, вони можуть надсилати посилання для оплати за допомогою повідомлень, електронної пошти, інших соціальних платформ. З іншого боку, покупці можуть використовувати посилання для здійснення покупок швидше і легко.

Аналогічно оплаті за посиланням, бізнес можуть впроваджувати цифрові інвойси. Ця опція допомагає їм покращити швидкість та ефективність платежів для покращення платіжної функції. Також це дозволяє продавцям повністю оцифрувати ситуацію з інвойсами та покупками. Таким чином, вони можуть краще розуміти, як проходять їх онлайн-продажі, і які платіжні методи найбільше подобаються клієнтам.